Bezpečnost finančních prostředků

Pokud obchodujete u Admiral Markets, jste chráněni našimi robustními finančními bezpečnostními opatřeními a politikou péče o klienty.

Oddělení financí klienta

Dle pravidel FCA jsou veškeré finance klientů zcela odděleny od našich vlastních aktiv v regulované úvěrové instituci EHP (Evropský hospodářský prostor). To znamená, že finance jsou klientům k dispozici kdykoliv a nemohou být námi použity pro jakékoliv jiné účely. Tato opatření jsou kontrolována a ověřována našimi auditory.

Financial Services Compensation Scheme (FSCS)

V nepravděpodobném případě, kdy bychom se dostali do finančních potíží a objevil by se deficit v oddělených financích klienta, individuální nebo malé společnosti mají právo na kompenzaci od FSCS. Výše kompenzace činí až £50,000.

Pokud se banka, kde jsou drženy finance klienta odděleně, dostane do likvidace, jakákoliv ztráta bude sdílena s klienty dle jejich podílu z celkové částky držené u této zkrachovalé banky. Jakákoliv částka ovlivněná tímto krachem bude pokryta FSCS až do výše £75,000 pro jednoho klienta.

Ke klientům jsme fér

V Admiral Markets jsou na prvním místě Vaše zájmy. Fungujeme plně v souladu s FCA Zásadami podnikání 6, což znamená, že každá regulovaná finanční firma musí ‘platit členský poplatek v zájmu svých klientů a zacházet s nimi férově’.

To znamená, že jsme zavázáni chránit Vaše zájmy ve všem, co děláme, od zveřejňování našich služeb, doporučení produktů až po péči o klienty a řešení reklamací (viz níže).

Také je pro nás důležité, aby byl náš tým vždy v obraze ohledně novinek, které by mohly ovlivnit kvalitu našich služeb.

Reklamace

Doufáme, že nikdy nebudete mít důvod podávat reklamaci na naše služby. Pokud však k takové situaci dojde, zjistíte, že řešíme reklamace a rychle a férově, v souladu s FCA směrnicemi. Reklamaci prosím zašlete na info@admiralmarkets.cz nebo kontaktujte přímo naše právnické oddělení na compliance@admiralmarkets.com. Budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu.